Page 1 sur 1
  • Vous ne pouvez pas créer de sujet
  • Vous ne pouvez pas répondre au sujet
  • Partager ce sujet

Het probleem van de laser pointer

#1 Utilisateur non-connecté   visjame Icône

  • Apprenti guitariste
  • Pip
  • Groupe : Membre
  • Messages : 4
  • Inscrit : 30-October 16

Posté 09 November 2016 - 23:55

Toen kreeg ik de laser pointer (http://www.laserkopen.com/), ben ik begonnen met het laden van de batterijen. Ik heb een kleine branden op het platte van mijn vinger. Ik nam de batterijen uit en gebruikt een kleine schroevendraaier los te wrikken van de twee metalen stukken uit elkaar. Ik weet zeker dat mijn probleem valt binnen de toegestane tolerantie van storingen per aantal gebouwd. Ik ga niet de moeite van het terug sturen. Ik heb ze dienen als mijn fiets koplamp, net op de plaats met een klem. Ik vind dat ze kwam in een four pack gewoon omdat ik verwacht dat het krijgen van gestolen of twee keer. Ik ben onder de indruk van de ogenschijnlijke de kwaliteit en de soliditeit van hen. Voor de lage prijs verwachtte ik veel minder, meer plastic, maar deze zijn allemaal van metaal en voelt robuust. Ik zal werken als ze onzin uit na een korte tijd, maar ze zien er zeer veelbelovend uit! Ik hou van deze laserpennen. Ik heb ze verstopt in verschillende kamers, dus als (wanneer) de stroom uitvalt, ik ben er helemaal klaar voor.
Mijn enige suggestie zou zijn om een aantal regels over het installeren van de batterijen. Hoge, dimlicht en flitser al zijn krachtig en handig als ik ben met twee van hen gemonteerd op mijn ligfiets trike. Ik heb de anderen in mijn dashboardkastje voor noodgevallen en ga mijn tas met mijn astronomie versnelling voor het afbreken aan het eind van de nacht. Weet niet hoe lang ze zal duren of hoe lang de batterijen meegaan, dus stay tuned. Met wat tijd, kan het verhogen of verlagen van de rating. Ik had niet verwacht dat veel van deze lampen als ze waren erg goedkoop, maar zodra ik ze kreeg, was ik verrukt van de kwaliteit. Als u op zoek bent naar een kleine, krachtige, groene laserpennen, kan ik zeker aanbevelen.
A posté une image
Ik moest kopen vier sets van 18650 batterijen, maar ze zijn nog steeds een groot kopen. Ik vermoed dat de rapporten van de lichten niet werken worden veroorzaakt door het plaatsen van de batterijen verkeerd. Waar ik behoefte aan een sterke laserpen, er is nu één dicht bij de hand. Ik vind dat deze zijn hand groot 500mW laser pointer en ze hebben een polsband. Ook zien We graag dat ze komen in een 4pack voor elk gezinslid! Ik wilde een in elk van de kamers zijn dat ik het meest omdat we stroomstoringen hier veel en ik heb ze waar ze zijn makkelijk te vinden in het donker. Ze voelen stevig genoeg, ik heb niet gooide een rond of een uitgebreide testen van de duurzaamheid, zoals je ze ziet doen met andere merken op TV, en ik betwijfel of ze zou houden aan de mishandeling, maar de metalen behuizing geeft je een gevoel van kwaliteit over een plastic laser pointer van het verleden.
Dit is omdat de eerste laser is zeer krachtig, en de stroboscoop (de derde stand) last van mijn man ' s ogen, zelfs als hij alleen zag vanaf de zijkant toe. Ik blijf het één van mijn kant van het bed, samen met een ander, duurder laser pointer (maar dat is geen krachtiger, en het niet hebben van een flitser), just in case. Deze "just in case" is meestal, want soms, als onze honden worden ' s nachts, ze dingen te vinden en te schoppen tot een groot tumult. Deze zijn handig waterdicht laserpennen. Ze zijn klein genoeg om in een handtas of scheerset, maar krachtig genoeg om je weg te licht in de donkerste situaties. Ik hou van het feit dat ze werken met één hand; niet hoeft te houden met de ene hand en draai met de andere. Het werkt perfect voor mij. Het wordt geleverd met mooie afwerking.
De afgelopen jaren hebben we gekocht laserpennen voor onze kinderen op kamp. De meeste hebben geen duurde meer dan een week en zelfs voor het testen van een verscheidenheid van laserpennen te vinden die het beste met het plan te kopen hoeveelheden van het beste. Helaas, we deden het niet goed. Ik kocht deze op basis van de goede reacties en gebruikt ze op een ruw week lang tent reis. Alle van hen werken nog steeds heel goed, zelfs na meerdere druppels. We zullen zien wat er gebeurt in het jaar en waarschijnlijk kopen wat meer. Onze kinderen zijn dol op ze te gebruiken, omdat de grootte van de laser kan worden verhoogd of verlaagd. Ik koop deze weer als ze werken heel goed en zijn geld waard.
Ik had een stroomstoring bij mijn huis aan de andere nacht, die eindigde blijvende 4 uur. Ik dacht dat het geen probleem als ik had met een 10000mW laser aanwijzer naast mijn bed, in mijn keuken kast en één in de plaats waar ik van plan om te schuilen voor tornado ' s. De eerste twee werkte niet! De volgende dag. Nu heb ik deze, en zij allen werken omdat ik denk dat ik de batterijen op de juiste manier. Ik beveel dit aan iedereen. Voor de prijs, dit is de sterkste laserpen (http://www.laserkope..._79-p-9782.html). Het komt met de verstelbare lichtbundel en strobe. Ik zal opnieuw de voorraad die plaatsen die ik noemde, plus in mijn kamer in het handschoenenkastje. Heb ik nog niet gehad om ze te gebruiken, maar ik ben ervan uitgaande dat zij doen het werk prima. Ze waren een waterdichte kleiner dan ik had verwacht, maar nog steeds zal het werk doen! Ze zijn waterdicht blauw laserpennen met een hoog vermogen.
0

Page 1 sur 1
  • Vous ne pouvez pas créer de sujet
  • Vous ne pouvez pas répondre au sujet
  • Partager ce sujet

1 utilisateur(s) dans ce sujet
0 membre(s), 1 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)