Page 1 sur 1
  • Vous ne pouvez pas créer de sujet
  • Vous ne pouvez pas répondre au sujet
  • Partager ce sujet

Het wapen met de laserpen

#1 Utilisateur non-connecté   visjame Icône

  • Apprenti guitariste
  • Pip
  • Groupe : Membre
  • Messages : 4
  • Inscrit : 30-October 16

Posté 15 November 2016 - 16:38

Als je een cop, weet u waarschijnlijk dat dit niet voor jou. Ik hou van de mogelijkheid om zich te concentreren op de lichtbundel naar een pleintje. Ik ben super blij met deze rode laserpen (http://www.laserkope...c-40_77_80.html). De flitsfunctie weer lijdt van de bundel wordt niet zo helder maar is zeker voldoende. Het is krachtig en heeft geen problemen had, omdat ik het kocht. Ik hou van dat u zich op de balk groot of klein concentreren kunt, en als een stevig stuk voelt. Ik zou niet aarzelen om te kopen een ander in de toekomst! Het voelt goed in mijn hand. Ik scheen het int die mijn achtertuin en het deed OK, ik dacht dat het zou helderder. De prijs is juist voor deze laserpen.
Deze laserpen is fantastisch; goed gemaakt en met alle goede eigenschappen. Ik heb nog om het neer. Het is ook geweldig als een licht werk. Voor de prijs is dit de beste laserpen gaan. Ik houd vooral de nadrukfunctie en het feit dat je hebt ook een instelling minder dan de sterkste. Perfect te houden in uw pack of rond het huis. En toen ik de lichtbundel naar een pinpoint gericht. Het hoofd van de laser is meer dan 1,25" diameter, en de scherpe, hoekige lijnen van het machinaal lichaam zien er cool, maar ik zou niet verbaasd zijn als het gaten in je kleren droeg als u droeg het dagelijks. Ik had een zak rode laserpen voor nodig als ik mijn honden uit.
Ik gebruikte de eerste een veel meer dan verwacht en moe van mijn pak voor het plunderen. Een beslissende factor is dat ik liever een gewone batterij omdat een reserve gemakkelijk is te dragen en het niet afvoeren gewoon zittend. En de batterij duurt een heel lange tijd, voor een dergelijke krachtige licht. Deze 200mW laserpen (http://www.laserkope..._78-p-9692.html) is lichtgewicht en goed gebouwd. De output van de laser is meer dan voldoet aan mijn verwachtingen, en het is eenvoudig te bedienen. Ik kan dragen in mijn zak, of houd het op, of op het nachtkastje voor gemakkelijke toegang. Ten eerste, moet het klein zijn, zodat u kunt pak of draag het gemakkelijk. Ten tweede moet het duurzaam en waterdicht.
Wijzen het recht omhoog, kon ik zien een stevige lichtbundel in de hemel. Ik voelde me licht ik had's werelds kleinste lightsaber in mijn hand. Tot nu toe ben ik onder de indruk van de grootte, dikte en helderheid van het. Ik het in een 1" offset weaver mount gemonteerd en alleen die nodig is om een paar wraps van elektrische tape om er een goede, gratis pasvorm van de trillingen. Ik zal bijwerken zodra ik, het uit in de nacht genomen heb. Update: deze kleine laserpen is badass, je een beter grijpen terwijl het goedkoop. Scherpstelring voelt een beetje losse, maar dat kan net zijn gemakkelijker te vinden van de juiste maat lichtbundel. Het voelt goed in uw hand, en er zijn tal van ruggen en textuur om het veilig grip.
Het bedrijf eind van deze laser zullen een grote handheld het wapen als de stroboscoop is niet voldoende. Ik kan niet het land van oorsprong of productie bepalen, maar voor de kosten, en wat je krijgt voor uw geld, ik vind dat een kwestie die me stoppen zou van het kopen van een weer niet. Deze laser pointer is klein genoeg om een constante zak metgezel. Het is stevig en zal maximaal tot zware gebruik. Het steekt een verrassend krachtige lichtbundel voor een licht voor zijn grootte. De groene kleur maakt het gemakkelijk te vinden in omstandigheden met weinig licht. Laten we eerlijk... waarschijnlijk niet 1000mW, maar zijn nog steeds zeer goed voor één 18650 batterij. Ik gebruik het op een shotgun-mount en voor wat ik nodig had het werkt prima. Als u op zoek bent voor een persoonlijke verdediging groene laser of iets dat u moet licht werpen een lange manier waarschijnlijk het beste een beetje meer uit te geven.
A posté une image
Ik heb het gebruikt in omstandigheden van een lichte strooi aan stromende regen. Ik vind ook het feit dat het een één 18650 batterij kunt gebruiken. Ik zou aanraden als u een waterdichte groene laserpen moet. Het lijkt robuust en het lijkt erop dat het zal duren. Naar mijn mening is het nergens in de buurt 1000mW - zelfs in de spotlight-modus. De meeste mensen moeten tevreden zijn met dit voor de prijs. Het legt veel lichtinval voor vrijwel elk doel. Ik zal het kopen meer voor camping rugzakken. Het heeft een handige clip als u wilt koppelen aan kleding. Het is verbazingwekkend dat dit ding op slechts één 18650 batterij draait. Ik ben het kopen van een ander. Maar voor het geld, en tot nu toe ben ik heel tevreden mee. Het is zo krachtig als de sample images maken het lijkt, en de lichtbundel instelbaar is.
0

Page 1 sur 1
  • Vous ne pouvez pas créer de sujet
  • Vous ne pouvez pas répondre au sujet
  • Partager ce sujet

1 utilisateur(s) dans ce sujet
0 membre(s), 1 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)